אטרקציות ואירועים

אירועי החורף שניתן לשלב עם רוח החג

אירועי החורף שניתן לשלב עם רוח החג

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

בימים הקרירים, נפתחות הזדמנויות לארגון אירועים מוצלחים ללא העומס והצפיפות האופייניים לקיץ. החורף מציע יתרונות רבים לעורכי חגיגות בין אם חתונה או בר/בת מצווה: מגוון רחב יותר של אולמות ומרחבים פנויים, סיכוי גבוה להשתתפות מלאה של האורחים המוזמנים, מחירי שכירת אולמות וספקים אטרקטיביים יותר, וספקים זמינים במחירים אטרקטיביים.

כל שנותר הוא להתארגן כראוי: לבחור את המקום המושלם לחגיגת החורף האידיאלית, לסגור את כל הפרטים הלוגיסטיים וליצור תכנון מסודר המשלב קונספט ייחודי, הצעות קולינריות מפתות ותוכנית אומנותית מרהיבה. בכך, תובטח חוויה קסומה ובלתי-נשכחת לכל המשתתפים באירוע.

לקראת ארגון חגיגת חורף מושלמת, רצוי להתייחס לכמה כללי זהב: ראשית, יש לנצל את היתרונות הייחודיים שמציע העונה הקרירה - לחשוב על קונספט המשלב אלמנטים עונתיים ואווירה חמימה.
שנית, חשוב להקפיד על בחירת מקום מתאים המונגש בנוחות גם בתנאי מזג אוויר  חורפיים. לבסוף, רצוי להיערך מראש עם רזרבות גיבוי.
אפשר בהחלט להתאים את הקונספט של האירוע לרוח החג במידה ובחרתם לחגוג באחד מחגי החורף האולטימטיביים: חנוכה, פורים, טו בשבט או ולנטיין.

אז בין אם מדובר בחתונה קסומה, בר/בת מצווה שמחה או אירוע ציון אחר – לפניכם רעיונות יצירתיים איך לחגוג אירועים בחורף במרכז הארץ ברוח החג והעונה.

חג האורים המושלם

עם הנרות הדולקים ומנהגי החג השונים, חנוכה היא הזדמנות מצוינת לחגיגה מאירת עיניים. כך למשל, לחתונה בחנוכה תוכלו לקשט עם נרות חנוכה ולפידים, להגיש סופגניות שוות במיוחד במילויים מעניינים, להדליק נרות ביחד ועוד.
לבר/בת מצווה תוסיפו פעילויות והפעלות מדליקות סביב משחקי חנוכה כמו תחרות סיבוב סביבון או סדנאות יצירה מיוחדות ליצירת נר או חנוכייה מסוגננת, סדנת בישול להכנת לביבות ועוד.

שיגעון פורים

חג הפורים הזמן לשמוח. חתונת פורים יכולה להיות מסיבת תחפושות ססגונית ושמחה אם תבחרו למשל להתלבש כמו דמויות ממגילת פורים ולתכנן חתונה בסגנון משתה מפואר ואולי אפילו לקיים כחלק מהאירוע תהלוכת תחפושות או תחרות נושאת פרסים. אפשר לבצע משחק ניחושים של למה התחפש כל אחד או מי מסתתר מאחורי המסכה.
אורחי בר/בת המצווה יכולים להגיע מחופשים כדמויות היסטוריות ולערוך תחרות תחפושות אולי אפילו לפי קונספט שכלת או חתן השמחה בוחרים. מכוכבי הוליווד ועד תחפושות של גיבורי על.

לשגשג בכיף

ט"ו בשבט הוא חג הטבע האולטימטיבי. חתונה בחג זה יכולה להיערך באווירה כפרית, עם קישוטים מעצים ופרחים וכן קישוטים מבקבוקי זכוכית, נרות, פרחים ועלים, גרילנדות של נורות לד ירוקות, וריהוט ישיבה מספסלי עץ טבעיים. אפשר להפעיל בר שייקים עם משקאות טריים מפירות וירקות, פינת כיבוד עם גבינות, לחמים אורגניים וריבות טריות, להעניק לאורחים זרי פרחים מתנה, להצטלם על רקע של נופים לפי בחירה, ליצור פינות קסומות סטייל פיקניק בחיק הטבע אבל תחת קורת גג ועוד.
לבר/בת המצווה אפשר לקשט באלמנטים מחיק הטבע או לקשט את האולם כמו יער אמיתי עם עצים מלאכותיים, טפטים של נוף יער וכדומה. בפינת היצירה יוכלו הילדים לצבוע על עץ, ליצור תכשיטים מחרוזים וצמחים וכתרי עלים ולרקוח מטעמים מחומרים טבעיים.

אירוע שכולו אהבה

יום האהבה הלועזי אשר חל בפברואר מהווה הזדמנות מצוינת לחגוג את האהבה עם חתונה מפוארת ורומנטית בסגנון ורוד ואדום, עם לבבות וקישוטי פרחים ובר משקאות אהבה של קוקטיילים משכרים, פינת תצלומים עם תפאורה ייחודית של סצנות אהבה מפורסמות ופינת מכתבי אהבה ומוסיקה של אהבה מכל הזמנים. לבר/בת מצווה תוכלו לשלב משחקי חברותא, פעילויות שעוסקות בערכי האהבה והידידות, מסלול אתגרי בזוגות ועוד.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝