לבית ולגן

איך לשדרג את הספה שלכם?

איך לשדרג את הספה שלכם

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

הספה היא המלכה הבלתי מעורערת של הסלון וקולקציות מערכות הישיבה שופעות דגמים מעוצבים כך שאפשר לאכלס את החלל בספה מדוגמת וייחודית לפי בחירתכם.
בין היתר, הדגמים כוללים עיצובים אומנותיים בפיסוליות יוצאת דופן ובלתי שגרתית בשלל גדלים כולל שדרוגים דוגמת הדומים נשלפים.
אבל לא על הספה לבדה. אפשר להוסיף אמירה ייחודית, לעדכן את מערכת הישיבה בהתאם לטרנדים המתחלפים ולהעניק לה תוספת של תמיכה ונוחות מפנקת.

לפניכם מספר רעיונות איך להעצים את הספה ברמה הפונקציונאלית והאסתטית:

טאץ' חינני באמצעות כריות נוי

כריות נוי לספות בסלון מסוגלות להפיח חיים בחלל בדרכים עדינות אך משמעותיות. הן מציעות מגוון עצום של אפשרויות עיצוב, החל מצבעים עזים ועד לגוונים עדינים, ממרקמים חלקים ועד לטקסטורות מורכבות, ומצורות פשוטות ועד לדוגמאות מסובכות.
לדוגמה, כרית מקטיפה יכולה להוסיף תחושת פינוק ויוקרה, בעוד שכרית עם דוגמת ג'קארד יכולה להכניס אלמנט אקזוטי לחדר. כריות המעוטרות בגדילים או כדורי בד קטנים יכולות ליצור אווירה כפרית ונינוחה, ואילו כריות בשחור ולבן יכולות להעניק מראה אלגנטי ועכשווי.

שימוש מושכל באמצעות כריות נוי לספות בסלון יכול לשדרג משמעותית את האסתטיקה של החלל, להעניק לו אופי ייחודי ולתרום לאווירה קלילה ורעננה. יתרונן הגדול של כריות הוא בגמישותן - הן מתאימות למגוון סגנונות עיצוב ומאפשרות לבעלי הבית לרענן את מראה הבית בקלות ובאופן יצירתי, מבלי להזדקק לשינויים גדולים או יקרים.

בבחירת כריות, גודל של 50 X 50 ס"מ נחשב לאופטימלי עבור הספה וניתן ליצור מראה הרמוני עם כריות תואמות או לשחק עם ניגודים בצבעים ובמרקמים.
בעת בחירת הכריות, חשוב לשקול את הסגנון הכללי של הספה- בין אם מינימליסטי מודרני, בוהמייני עשיר, או אלגנטי קלאסי. יש לקחת בחשבון גם שיקולים פרקטיים כמו נוחות, התאמה לעונות השנה, וקלות התחזוקה, במיוחד בבתים עם ילדים או חיות מחמד.

לרענן בריפוד או בשילוב של הדומים

דרך נוספת לרענן היא באמצעות ריפוד חדש ויש לכך מגוון אפשרויות. תוכלו לבחור מבין סוגים שונים כמו כותנה רכה, קטיפה מפנקת או עור יוקרתי. כל אחד מהם מביא עמו תחושה ומראה שונים ובכל אופן, חשוב לזכור שהבד שתבחרו צריך להיות לא רק יפה, אלא גם פרקטי. כדאי לחפש בדים שקל לנקות ושעמידים בפני כתמים ובלאי.

שדרוג הספה אפשרי גם באמצעות שילוב של הדומים. אלה הם פריטי ריהוט ורסטיליים המשלבים אסתטיקה ושימושיות. מעבר להיותם אלמנט עיצובי מרהיב, הם משמשים למגוון מטרות פרקטיות כגון תמיכה ברגליים, יצירת נקודת משען נוספת לישיבה נינוחה, ואף כבסיס להנחת חפצים או הצגת פריטי נוי. מגוון הדומים העצום מאפשר התאמה מדויקת לכל סביבת פנים.
הם זמינים במגוון עצום של עיצובים, ממדים וחומרי גלם - החל ממתכת וכלה בטקסטיל איכותי. הפלטה הצבעונית העשירה והדוגמאות המרהיבות מאפשרות שילוב הרמוני בכל קונספט עיצובי או יצירת נקודת מוקד ייחודית. בחירת ההדום משקפת את הטעם האישי ותורמת ליצירת אווירה ביתית מושלמת.
בכל מקרה, בעת בחירת הדום לסלון, יש לשקול מספר גורמים כדי להשיג את האיזון המושלם בין פונקציונליות ואסתטיקה. יש להתחשב בחומרי הבסיס: מתכת תעניק מראה עכשווי, זכוכית תיצור אשליית מרחב, ועץ יוסיף חמימות טבעית. בחירת ההדום המתאים היא צעד משמעותי בעיצוב חלל מגורים אישי ומזמין.

גם שולחנות צד ומגשים מספקים מקום נוח לשים בו משקאות, ספרים ופריטים אחרים. אפשר למשל להציב שולחנות קטנים בשני קצות הספה או להשתמש במגשים מעוצבים על משענות היד. שקלו גם להציב שולחנות צד עם אחסון מובנה ובפתרונות אחסון נסתרים או גלויים.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝